Reklamacije

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka mail reklamacije@impexautodijelovi.hr, i to:

Kod reklamacije potrebno je dostaviti:

  • Kopiju računa
  • Za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje).
  • Fotografiju cijelog artikla
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
  • Fotografije serijskog broja (ako postoji)

Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda  (od datuma na jamstvenom listu)
  • U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji,  jamstveni list (ukoliko dolazi s proizvodom), račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje)
  • Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan
  • Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…)
  • Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis

Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno
  • Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu
  • Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen
  • Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, taksi službi
  • Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning)
  • Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)
  • Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom
  • Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)
  • Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške

Posebna jamstva za pojedine programe (jamstvo neće vrijediti)

Monroe :

  • Ako su oštećeni klipnjača ili brtva amortizera prilikom ugradnje pomoću neadekvatnog alata
  • Ako je prerana dotrajalost izazvana uporabom starih nosećih elemnata
  • Ako je abrazija amortizera prouzročena nepravilnom ugradnjom
  • Jamstvo vrijedi samo ako se zamijene svi amortizeri na istoj osovini

Walker :

  • Ako uz zamjenu proizvoda nisu zamijenjeni i ostali dijelovi za ugradnju (držači, prirubnice, …)

LUK, Valeo, MAPA, Aisin, Sachs, Nipparts (setovi kvačila, zamašnjaci, …) :

  • Ako prilikom ugradnje nisu korišteni specijalni alati za ugradnju
  • Oštećenja i nepravilan rad proizvoda zbog nestručnog rukovanja/nepridržavanja uputa proizvođača
  • Ako je oštećenje uzrokovano dotrajalim/lošim održavanjem prijenosnog mehanizma

Nissens, Delphi, NRF, Van Wezel, Denso (kompresori klime) :

  • Ako prilikom zamjene kompresora klime nisu napravljene potrebne radnje i zamjena obaveznih potrošnih dijelova (zamjena sušionog  filtera i ekspanzionog ventila, ispiranje sistema ako je potrebno, provjera količine ulja u kompresor, punjenje rashladnog sistema sa točno propisanom količinom rashladnog medija, …)

Akumulatori (Energizer, Bosch, Exide, Varta, Yuasa, …)

  • Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa
  • Ako su električne instalacije u vozilu neispravne
  • Prilikom uporabe u taxi vozilima
  • Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti)
  • Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda)
  • Ako upute za uporabu nisu provođene
  • Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem)
  • Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje)
  • Ako su oštećeni polovi akumulatora
  • Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Impex autodijelovi d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Impex autodijelovi d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Impex autodijelovi d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi Impex autodijelovi d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.