Reklamacije
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka mail reklamacije@impexautodijelovi.hr, i to:
Kod reklamacije potrebno je dostaviti:
- Kopiju računa
- Za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje).
- Fotografiju cijelog artikla
- Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
- Fotografije serijskog broja (ako postoji)
Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)
- Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda (od datuma na jamstvenom listu)
- U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji, jamstveni list (ukoliko dolazi s proizvodom), račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje)
- Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan
- Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…)
- Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis
Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom)
- Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno
- Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu
- Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen
- Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, taksi službi
- Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning)
- Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)
- Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom
- Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)
- Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške
Posebna jamstva za pojedine programe (jamstvo neće vrijediti)
Monroe :
- Ako su oštećeni klipnjača ili brtva amortizera prilikom ugradnje pomoću neadekvatnog alata
- Ako je prerana dotrajalost izazvana uporabom starih nosećih elemnata
- Ako je abrazija amortizera prouzročena nepravilnom ugradnjom
- Jamstvo vrijedi samo ako se zamijene svi amortizeri na istoj osovini
Walker :
- Ako uz zamjenu proizvoda nisu zamijenjeni i ostali dijelovi za ugradnju (držači, prirubnice, …)
LUK, Valeo, MAPA, Aisin, Sachs, Nipparts (setovi kvačila, zamašnjaci, …) :
- Ako prilikom ugradnje nisu korišteni specijalni alati za ugradnju
- Oštećenja i nepravilan rad proizvoda zbog nestručnog rukovanja/nepridržavanja uputa proizvođača
- Ako je oštećenje uzrokovano dotrajalim/lošim održavanjem prijenosnog mehanizma
Nissens, Delphi, NRF, Van Wezel, Denso (kompresori klime) :
- Ako prilikom zamjene kompresora klime nisu napravljene potrebne radnje i zamjena obaveznih potrošnih dijelova (zamjena sušionog filtera i ekspanzionog ventila, ispiranje sistema ako je potrebno, provjera količine ulja u kompresor, punjenje rashladnog sistema sa točno propisanom količinom rashladnog medija, …)
Akumulatori (Energizer, Bosch, Exide, Varta, Yuasa, …)
- Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa
- Ako su električne instalacije u vozilu neispravne
- Prilikom uporabe u taxi vozilima
- Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti)
- Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda)
- Ako upute za uporabu nisu provođene
- Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem)
- Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje)
- Ako su oštećeni polovi akumulatora
- Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen
Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.
Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.
Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.
Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.
Impex autodijelovi d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Impex autodijelovi d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
Impex autodijelovi d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi Impex autodijelovi d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.