Isporuka roba

Sva roba se dostavlja kurirskim (prijevozničkim) službama na kućnu adresu. 

CIjena dostave iznosi 4,65 EUR za narudžbe ispod 66,36 EUR. Za narudžbe iznad 66,36 EUR dostava je besplatna.

Vaš paket možete pratiti na stranici GLS-a po broju paketa koji ste primili u SMS poruci, gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Gubitak ili oštećenje pošiljke

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo sa novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda kako bismo vas uputili na danje korake.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Uvjete dostave za otoke pogledajte na gls-group.eu/HR/media/downloads/Raspored_dostave_na_otoke_new.pdf

Rok dostave

Dostavna služba, u pravilu, dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. 

Primopredaja proizvoda

Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vas kontaktirati. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

GLS paketna dostava

Impex autodijelovi dostavljaju pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s dostavnom službom GLS.

Rok dostave je 24-48 sati od preuzimanja u našem skladištu.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile (npr. vremenskih neprilika) ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  •  neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

Dostavna služba nudi mogućnost praćenja vašeg paketa na svojim stranicama, svoj paket možete pratiti tako da upišete broj paketa u polje za unos na GLS stranici.  gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

Propustili ste dostavu?

GLS brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest te ćete dobiti i SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke. 

Nakon dostavljene obavijesti potrebno je ugovoriti novi termin isporuke pošiljke na neki od sljedećih načina:

  • kontaktiranjem Službe za korisnike na broj +385 1 2042 672
  • slanjem emaila s brojem pošiljke na  cs@gls-croatia.com 
  • u kontaktu s dostavljačem ili dispečerom čiji se broj nalazi na obavijesti

Novi termin je moguće dogovoriti za idući radni dan, računajući od dana kada korisnik kontaktira sa Službom za korisnike i dogovara dostavu.

Potrebno je javiti se u roku od 3 dana od dana primitka obavijesti. Ukoliko se ne javite kako biste ugovorili novi termin isporuke pošiljke, GLS će paket vratiti pošiljatelju.

NOVO!

Paket umjesto na kućnoj adresi možete preuzeti i u GLS paketnim dućanima. Pretražite lokacije najbližih paketnih dućana na link-u www.paket.hr/paketshop